Enhedslisten Region Hovedstaden søger organisationssekretær

Enhedslisten Region Hovedstaden søger pr. 1 august en organisationssekretær til regionsledelsen.
Arbejdet varierer fra dag til dag, men hovedopgaverne er:

• generel sekretærbistand til regionsledelsen
  • organisering af interne møder og diverse møder og arrangementer på regionsplan
  • støtte og hjælp til afdelinger, som har brug for assistance
  • daglig drift af sekretariatet, herunder kontakt til medlemmer og afdelinger samt til øvrige organer i Enhedslisten.

Arbejdssted er regionens lokale i landskontoret i Studiestræde.

Hvad er regionsledelsen?
Regionsledelsen varetager en række organisatoriske opgaver i Enhedslisten og samarbejder med vore valgte rådsmedlemmer i Regionsrådet, hvor det politiske primært omfatter sundhedssektoren og regionsudvikling, herunder kollektiv trafik.

Hvem søger vi?
Vi søger en person med godt kendskab til Enhedslistens organisation og politik, og som er i stand til både at arbejde selvstændigt og samarbejde med regionsledelsen om opgaverne på regionsplan. Stillingen forudsætter gode evner til at strukturere din egen tid og arbejdsopgaverne.

Du forventes at have erfaring med regnskaber, budget og budgetopfølgning samt med hjemmesider. Hovedaktivitet i resten af 2021 vil være valgkampen til regionsrådet, herunder sekretariatsfunktion for valgkampgruppen. Du vil også skulle samarbejde dagligt med vor kommunikationsansvarlige.

Din arbejdsdag
De daglige arbejdsopgaver er i høj grad præget af en omskiftelig hverdag, og derfor skal du være indstillet på at være fleksibel i situationer, hvor en ekstraindsats er nødvendig. Der kan også forekomme både aften- og weekendarbejde. Til gengæld afspadseres overarbejde altid 1:1.

Stillingen er på 30 timer om ugen. Du skal også være indstillet på at tage en tørn med ved mere praktiske opgaver, når behovet opstår.

Løn og arbejdsvilkår
Alle ansatte i Enhedslisten har samme løn og arbejdsvilkår og vores enhedsløn ved 30 timer pr. uge er pt. 29.216 kr. pr. md. Enhedslisten har en pensionsordning, der følger CO-Industris overenskomst, hvilket pt. betyder 8%/4%. Dertil kommer en fritvalgsordning på 6 %. Det forudsættes, at du ved ansættelsen er medlem af Enhedslisten.

Hvis du har spørgsmål til jobopslaget er du velkommen til at kontakte din kommende kollega Eva Hyllegaard, der er kommunikationsmedarbejder for regionsledelsen på tlf 2249 0529 eller Stig Larsen, der er i ansættelsesudvalget for regionsledelsen på tlf. 2982 9659.

Ansøgning og CV skal sendes til [email protected] senest søndag d. 13. juni kl. 12.
Husk at skrive ”Jobansøgning” i emnefeltet.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24.